4 December 2009 / B

Har just tryckt i mig en stor skål yoghurt med russin i.
Varför?
Vet inte egentligen.
Det är bara så sjukt jävla gott att jag inte kan stå emot, och sen är det ju mycket bättre än en macka.

har haft så sjukt ont i magen sen igår, och även nu sitter jag här och vrider mig.
Men detta skall ikke hindra min utgång med M och våran vän.
Nej, nu får du ta och ge dig, B.
Lite magont har väl aldrig skadat någon?


Var på gymmet i cirka 1 timma igår ( brände av 700 kcal.) och ska även dit idag en kortis.
Kan lika väl springa av mig lite, eller hur?

Ush, förlåt.
Jag är verkligen inte på något skrivarhumör just nu.
Kan inte sluta tänka på alla de kalorier jag just stoppat i mig.
Guuh, vilken ångest.

Kommentarer
Postat av: Kristina

SV; Vilken film menar du? The Black Balloon (som förresten suger... det är bara Gemma Ward som är värd att titta på!), eller menar du Little Ashes med ROBERT PATTINSON!!!??



Stay strong, älskar den här bloggen! <3

2009-12-04 @ 16:27:08
URL: http://anaandalittlemia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0