4 december 2009 /M

Sitter för tillfället och sörplar på min sista cola light; det första jag intar idag. Cola light är verkligen inte gott, det har jag aldrig tyckt, och ändå köpte jag ett 6-pack 0,5 litare.. Och nu den här sista är hur jäkla äcklig som helst. Böh, men det är ju mer mättande än vatten, stillar sötsuget och har knappt några kalorier.. Så jag står ut :)

Hoppas verkligen att dagen kommer fortsätta såhär bra, eftersom att jag vet att kvällen kommer gå åt helvette kalorimässigt. Ska ut och festa med B och en gemensam kompis till oss, vilket kommer bli himla kul - men farligt! Men nej, inget fyllekäk. Nej nej nej.

Super-slim och fruktplana har fortfarande inte kommit (?). Ni som har köpt det; vart köpte ni ifrån? Jag hoppas verkligen att det bara har blivit något dumt misstag, och att dom dimper ner i brevlådan snart. Får ta och skicka ett mail till dom också. Har ju nästan inga tabletter alls nu :(

Nä, får skicka iväg det där mailet nu innan jag åker tillbaka till skolan!


Kommentarer
Postat av: J

Ingen fara! :) Jo, samma sida som jag beställde ifrån :) Har beställt två gånger och aldrig haft problem. Kanske för att du beställde två olika saker? Har även sett att många har beställt nu på senaste tiden, så de kanske har fullt upp :)



Adressen till Skin är hemlig, men du kan ansöka om medlemskap på http://skinsanablogg.blogspot.com

Eller ja, där ser du hur du ska ansöka :)

Kramar!

2009-12-04 @ 15:15:58
URL: http://fortitudointima.blogg.se/
Postat av: Belle

Hej! Kollade precis på nyheterna och kom att tänka på att jag läst att väntar på dina Super-slim. Tv4 berättade att polisen beslagtagit 100 000 tabletter, bland andra Super-slim. Kan säkert vara därför dina pills inte kommit. Surt som tusan i så fall. Nu är du uppdaterad, haha :) Kram Belle

2009-12-05 @ 22:05:02
URL: http://myegotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0