6 December 2009 / B

"B, du svälter väl inte dig själv?"

Om folk frågar det nu så vill jag inte veta hur tjock jag såg ut förut.
Jag förstår helt enkelt inte.
När jag ser i spegeln ser jag absolut ingen skillnad.

Men jag är på väg någonstans.
Den saken är säker.
Down Down Down.


Nacken är helt förstörd efter allt dansande jag gjort i helgen.

Snart åker mamma bort.
Ska försöka att fasta så mycket som möjligt.
Kommer troligen inte att fasta i nära två veckor, men tanke på alla prov + läxor.
Men jag ska försöka att äta så lite som möjligt.

Ska börja blogga under kategorin 'Kcal Intag / Förbränning' här på bloggen, och sen vid nyår ska jag se hur många kalorier jag ätit totalt osv.
Kanske blir lite roligt att se hur duktig man varit?

Näh, nu lagar mamma mat här.
Kyckling och klyftpotatis.
Får bli en långpromenad med hunden efter det för att sedan sätta mig med läxorna.


Hoppas att ni alla ha haft en bra & rolig helg!

Kommentarer
Postat av: felicia

Tack för peppningen <3

2009-12-07 @ 01:07:39
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: yumi

sv: jag har inget val, jag är tvungen o gå upp på scenen ;|



har ingen aning för det var inte jag som gjorde designen. det är en gratisdesign som jag hämtade.



btw, vet du vad hon på bilden i ditt inlägg heter? hon ser ju helt sagolik ut :)

2009-12-07 @ 02:48:08
URL: http://inspirasian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0