9 December 2009 / B



Jag kan inte få någonting gjort.
Eller, ja...Det kanske inte är helt och hållet sant.
Skickade ju in en uppsats för en timma sedan ungefär.

Men proven?
De andra läxorna?

Jag kan inte fokusera.

Händerna söker sig omedvetet ner till magen och låren.
Nyper och drar.
Varför kan inte jag få vara smal?
Varför åt jag förut?

Jag mår illa.
Vill ge mig ut och springa eller åka till gymmet för en intensivt pass.
Men gymmet är stängt och mörkret omvälver världen som ett tjockt täcke.
Och även om det hade vart ljust vid den här tiden, så hade pappa undrat vad fan jag höll på med.

Jag vill aldrig, aldrig, ALDRIG äta igen.
Hur kommer det sig då att jag inte kan sluta tänka på de nykokta äggen som ligger nere i köket?
Jag vill HA dom.
Jag är inte sugen på dom.
Är inte ett dugg hungrig.
Men jag vill ha!

Men längtan efter smalare lår...
Höftben...
Skarpa nyckelben...
Den längtan är starkare.


Jag tror jag ska vara uppe hela natten och försöka plugga.
Ta en superslim på morgonen och sedan några BURN senare på dagen.

Bara 21 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: E

Sv: Detdär om att planera ett tag innan vad man ska ha på sig och sedan låta bli att titta i spegeln var faktiskt ett bra tips! Det ska jag nog testa nästa gång :)

Har faktiskt inte sett din blogg innan, men nu har jag nästan läst igenom alla inlägg och jag tycker den är totaly lovely! Den hamnar på min bevakarlista. Take care! <3

2009-12-09 @ 14:07:27
URL: http://purebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0