9-10 december 2009 /M

Är så uppfinningsrik vad det gäller rubriker känner jag, haha. Men jag kan inte tänka en enda tanke. Har lite smått panik av att ingenting jag läser sätter sig i hjärnan! Kommer att behöva sitta uppe hela natten.. kul!

Imorgon blir det antagligen, och förhoppningsvis, fasta. Ska ta en super-slim innan skolan, och hittills har det ju funkat :) Har jag "otur" kommer jag att jobba imorgon också; jag kommer verkligen vara som en zombie.

Nu måste jag fortsätta att plöja igenom sidorna, så jag kommer nog inte att skriva mer inatt. God natt på er <3


Kommentarer
Postat av: POPPY

sv; ska lägga ut receptet snart!

och btw, fin blogg (:

2009-12-10 @ 13:15:42
URL: http://skiiinny.blogg.se/
Postat av: E

Jag är också sjukt dålig på rubriker :p Att komma på en fyndig rubrik kan ju ibland ta längre tid än att skriva själva inlägget ^^

2009-12-12 @ 16:21:08
URL: http://purebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0