1 Februari 2009 / B

Nu har jag spenderat en timma med att letat upp länkar till olika bloggare.
Dom finns att finna i den där lilla kolumnen till vänster, längst ner.
Hoppas att några av dom är till belåtenhet.
Imorgon: Skola.
Ush.
Ingen uppsats blev det, och så kom jag ihåg att jag har två andra läxor tills imorgon.
Gud va duktig jag är på allt detta liksom.
Får stanna efter i skolan imorgon, så att jag i alla fall får klart franska läxan och kanske hinner jag plugga lite inför matte provet också.
Bah. Kanske bättre att jag hoppar av matten totalt denna terminen och läser det nästa år?
Jag vet  inte, men jag ORKAR bara inte detta året.
Eller jag ska försöka fokusera på nationella kanske? Förhoppningsvis får jag G där, vilket betyder att jag får G i hela kursen. Fan va surt om jag får IG.

Nåväl. Imorgon är i alla fall en ny dag, och jag ska faktiskt ta mig tid att läsa lite.
Har ca. 20 böcker i bokhyllan, och längtar verkligen efter att sätta tänderna i en ny bok.

Undrar om M är hemma nu?
Vi kanske kan bestämma att vi ska åka och träna denna veckan, eller vad tycker du, M?


En vecka kvar till sportlovet, å tisdag kommer föräldrarna hem och jag ska verkligen försöka krympa matsäcken denna veckan så att jag inte äter så JÄVLA mycket nu under sportlovet.
Kanske blir det en liten smoothie-diet i en vecka?
Ska även fixa ett träningsschema ( MYCKET VIKTIGT! ) och ett mat schema.
Nu när mormor försvinner ut ur huset så försvinner även alla bullar, all glass och alla middagar på kvällarna.
Det är mysigt att hon är här, jovisst, men inte FAN orkar jag stå ut med hennes besatthet av att alla ska äta hela tiden.
Det får fan vara nog.

Var hemma hos henne en snabbis också, och kollade på gamla bilder.
Ush, fy FAN va man såg ut. Aldrig att jag vill se mig själv i en bikini igen eller ens i sommarkläder.
Längtar tills jag är smal nog att jämföra innan och efter.
LOVAR jag att jag ska sätta upp en 'före' och en 'efter' bild här på bloggen, hur genant det än är och hur mycket jag än hatar min kropp.
Önska mig lycka till.
Och be för mig, jag behöver verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0