14 Februari 2009 / B

Köpte nya ELLE idag, och den kan jag faktiskt rekommendera.
Man fick en 'trendbibel' på köpet med MYCKET catwalk bilder. Benen kanske inte var de smalaste, men många fina kindben var det iaf.

Sitter just nu här och surar. Hoppas på att bror ska gå ut, eller att hunden behöver gå ut snart. Dagen startade bra, och jag åt min portion med havregrynsgröt. Halvvägs genom dagen kände jag mig smått lat, så jag stack till affären och köpte tårta till föräldrarna ( jag ska då fanimej inte ha någon! ) och naturdiet till mig. Och Cola zero och några fuji äpplen då också.

Jag läste på Raspberrysmile's blogg att man tar ett äpple. Skalar det och skär det i skivor. Sedan strör man kanel över skivorna, som man sedan lägger in i mikron i några sekunder.
INTE så där EXTREMT gott. Hade nog hellre valt att strunta i kanelen, men jaja. Kanelen ökar i alla fall ämnesomsättningen.

Ja, jag VET att jag bara skulle äta havregrynsgröt idag, men det BLEV inte så. Tänkte äta mina äppelskivor med kanel på, men VET NI VAD?!
Min mor bestämde sig för att laga mat. Och det tog typ 10 minuter, så jag hade ingen chans att undervika den förfärliga måltiden.
Ris och wok med fläskskivor i. Tog några fläskskivor och skar upp i små, små bitar och så lite ris vid sidan av. Drack mjölk och vatten till, och lämnade det mesta på tallriken.

Så, nu vet ni orsaken till att jag vill att bror försvinner ( så att jag kan gå till toaletten och spy.) eller att hunden ska vilja gå ut ( jag går ut i skogen och spyr.).


Och M. Jag beställer en med och en utan koffein.
Men CLA fuel? Ökar fettförbränningen, men ökar muskelmassan? Jag trodde ikke du ville bli ett muskelberg? xD

Och innan jag glömmer.
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

Kommentarer
Postat av: M

nej men jag visste inte om det var dom. jag menade dom som jag visade dej. men skit samma det blir nog bra ^^

2009-02-14 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0