18 Februari 2009 / B


M tyckte att vi skulle börja blogga mycket mer, så jag antar att det bara är att skriva ner lite här och var, eller hur?
Sitter just nu här med min havregrynsgröt. Har INTE gått ner ett skit sen gårdagen, trots träningen, men jag vägrar ge upp.
Hur många gånger har man inte blivit deprimerad och gett upp bara för att man gått upp eller stannat kvar på samma vikt fastän man förväntade sig att ha gått ner?

Skulle ha tränat inför Religions provet igår ( upptäckte att det var om kristendomen, INTE islam.) men jag somnade med huvudet på boken. Gött var det att sova ändå.
Får la ta och läsa igenom boken på spårvagnen.

Jag har förresten hört någonstans att torkat kött ska vara gott, bra och lågt på kalorier?

Men jag kan inte hitta kaloriinnehållet någonstans på nätet, så jag får väll uppsöka närmaste mataffär och leta reda på lite.

Näh, nu är det dags att hoppa in i duschen.
Jag kanske inte har gått ner, men jag KÄNNER att jag har förlorat lite fett i alla fall.
Det blir ingen träning idag för mig. Har italienska provet imorgon.

Men imorgon efter provet, då jävlar M, då blir det träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0