19 Februari 2009 - inlägg 2 /M

Var tvungen att skriva sån ful rubrik, haha, för detta är ju det första inlägget sedan jag vaknade. Vaknade tolv, sent men skönt! Har nu druckit lite vatten, tagit en BURN och en CLA f.
Jag känner mig inte ett dugg hungrig, men det är ju inte alla "morgonar" man gör det. Skall vänta en kvart, sedan ta en stor kopp grönt te, som frukost.

Snart skall jag till stallet också, och sedan kommer B dit.
B, om du läser detta så vet du att det är du som måste ringa mig ^^
 
Kommer göra alla sysslorna i stallet, och sedan rida, så det bränner ju alltid någonting. Sedan är det hem och städa städa städa som gäller, så det är ju några kalorier det med :)

Jaja, nu skall jag göra te! Jag skriver mer sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0