2 februari 2008 /M

Jävla helg. Den har verkligen varit hemsk. Hemsk om man kollar vad jag har lyckats stoppa i mig. Ska försöka träna ganska mycket den här veckan, minst imorgon (måndag) och tisdag och torsdag. Sedan är det helg, och sportlov. Då kommer jag antagligen att vara bortrest, och kommer därför inte kunna gymma någonting.. Skit.

Skall snart upp till skolan, men sitter här i vanlig ordning alldeles för länge.
B, vi måste göra klart bi-arbetet nu! Det skall redovisas på onsdag.

Nu får jag försöka gå och lägga mig.



Kommentarer
Postat av: B

I know. xD Jag har tänkt på biologi arbetet skitmycket nu också xD

Äntligen hardcore vecka när jag som minst känner för det. :D

Yay :D

2009-02-02 @ 07:49:57
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0