21 Februari - Morgon / B


BURN TABLETTERNA!
Gudomliga! Jag älskar dom! Ska aldrig äta lunch/ middag utan dom igen!

Sen igår har jag gått ner 0.8 KG. Nästan ett HELT kilogram! FASTÄN jag åt den där jävla lax filén!
Fattar ni hur lycklig jag är!
Och ska jag berätta mer!
Uj-uj-uj!
Pappa har tagit hem en massa godis från sitt jobb och jag har inte rört ett enda litet sånt där...det är nånting med hallon. Herrejesune, jag kommer inte ens ihåg vad dom heter just nu. Jag är så himla glad.
WOHO!

Pyjamas byxorna jag har på mig just nu börjar sitta löst runt midjan, och TRO mig, det gjorde dom icke förut!

Ska just till att äta min vitamintablett, en portion havregrynsgröt med 2 matskedar äppelmos och 3 dl lättmjölk ( totalt 270 kcal. vilket är OTROLIGT mycket för en frukost.) och sen ska jag vänta tills M vaknar.

Ska fanimej ha gått ner minst 0.2 KG till tills imorgon.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0