23 Februari 2009 / B

Idag gick inte alls bra. Ush. Det startade bra, men sen gick det bara nedför.

Till frukost åt jag tre äggvitor och 1 dl lättmjölk.
Totalt blev det 82 kcal.
Sedan en fullkornsknäckemacka med starka kryddor på. ( kcal typ 40.)
Sedan så skulle jag vara så dum att jag köpte 100 gram av Dahl's gräddkola och åt upp.
typ 500 kcal där.
Och sedan köpte jag naturgodis ( 200 gram som jag delade med en klasskamrat ) och det var ju ännu 500 kcal.
Fy fan va dåligt jag mår.

Tog 3 st BURN idag + en CLA Fuel innan träningen.

Totalt brände jag av 800 kcal på gymmet + 100 situps.
Hade planerat på 1000 ( MINST! ) men så fick jag plötsligt så JÄVLA ont i magen.
Och magsmärtan gjorde att jag mådde illa, vilket fick mig att må patetiskt dåligt, vilket fick mig att avsluta träningen tidigare.
Och M som var så JÄVLA grym i gymmet idag!

Köpte förresten lågkalori äppelmos och mini-mjölk idag efter träningen, plus en sån där shaker till pulverdrycker och multivitamin.

Jag ligger på plus som FAN idag, och om jag går upp imorgon så kommer jag fan att grina.
Varför ska jag vara så jävla fet?

Just nu står det en semla och väntar i kylen på mig.
Vågar inte ens titta på den. Känns som om jag kommer att slänga den i väggen om jag får syn på den.
Det kan vara bra, i och för sig, men vad säger jag till mamma? 'Den började!'.
Näh, hoppas på att bror ska småäta på den, så att jag kan utbrista: 'NÄH! USH! NU VILL INTE JAG HA DEN!' utan att någon börjar undra.

Förresten, är det någon som har nått bra tips på nån lågkalori rätt man kan laga som man ändå blir mätt på?

Förlåt att jag aldrig skriver någon intressant. Jag bara babblar på. Jag vet inte vad som är fel på mig. Jag har blivit så jävla grinig på sista tiden. grinig och trött. D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0