4 Februari 2009 / B

Tänker ABSOLUT inte skriva hur förbannat dålig min dag har vart....Daimen är slut, om jag MÅSTE säga nått.

Men M! Vi SKA beställa tabletter!

http://www.svensktkosttillskott.se ; kanske en bra sida?

Kolla efter BURN. Den vill i alla fall jag ha.
 Ska fixa kortet snabbt så att vi kan börja beställa MASSA skit. :3
Ingen jävla mer mat för våran del, det kan jag lova.
Nu är det piller, piller och träning som gäller.
Och så får vi inte glömma skolan.
Mor och far är inte lediga på sportlovet, så det blir i alla fall MYCKET träning för mig.

Önska mig lycka till! M ska fixa mitt hår också ( vilket jag är extremt nervös för ) men jag litar på dig M. Så bäst för dig att du inte förstör mig totalt! xD

Åh, jag är så JÄVLA pepp just nu.
Sportlovet börjar 14.20 på Fredag. Fattar ni? En hel VECKA + 2 dagar UTAN någon jävla skola.
Jag ska göra ALLA läxor först, plugga lite inför proven ( har 3 stycken och en redovisning veckan efter lovet.) och jag ska fixa värsta schemat så att sportlovet är planerat. MYCKET gyms ak det fan bli.
Åh, så JÄVLA peppad är jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tusen tack för kommenteraren, den värmde mer än du någonsin kan ana! Så tack igen :)

2009-02-05 @ 08:21:35
URL: http://thin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0