7,7 kg /M

Vägde mig nyss. Det var väldigt längesedan jag gjorde det sist, och till min förvåning hade det inte hänt någonting. Jag menar, det har nyss varit lov och då åt jag hur mycket som helst. Så man kan väll säga att jag hade förväntat mig värre, och nu skall vikten bara gå åt ett håll.

Väger nu: 62,7 kg
Målvikt: 55.0 kg
= - 7,7 kg.

Jag har för mig att jag varit inne på någon sida som räknar ut hur lång tid det tar att gå ner i vikt / hur mycket man måste gå ner per dag för att nå sin målvikt. Någon som vet vilken jag menar? Hade varit motiverande att kolla upp det :)

Skall snart iväg till skolan för två lektioner, och jag känner mig bara så ful idag. När jag stod inne i badrummet och sminkade mig kändes det verkligen som att det var så jäkla onödigt. Jag var lika ful innan som efter, och jag känner mig fetfetfet. Till och med hyn kändes värre än vanligt, och vart är kindbenen?
Nej säger jag bara, det är tur att saker och ting håller på att förändras. Sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0