Babbel Babbel / B


Jag vet mycket VÄL att jag egentligen borde sova, men det är svårt. Magen riktigt vrålar, och det är en riktig kamp att få den att hålla tyst.
Men så är det alltid den första dagen. Det är då den ska protestera som mest, för den är så van vid att åtminstone få NÅGOT.
Det enda man egentligen kan göra när den knorrar och har sig är att antingen rulla ihop sig till en boll, eller att spänna magmusklerna.
Man ska inte slå sig själv i magen. Det är effektivt, javisst, men man skadar organen som fan också.

Nu sitter jag då här, in virad i mitt täcke, och längtar till sommaren.
Den får inte komma FÖR snabbt. Jag vill hinna bli smal också. Och det stör mig så jävla mycket att jag inte riktigt tagit tag i det förut. Jag menar. Jag har ju FÖRSÖKT förut. Jag har kämpat som FAN. Men...nåväl...bäst att inte låta dåtidens förödelse förstöra framtidens hopp.

Jag blir bara så sjukt frustrerad. Jag vill vara SMAL. Med pinnsmala lår, armar utan något som helst fett och sylvassa höftben som sticker ut.

Nu väntar jag på svar från M. troligen svarar hon inte förrän imorgon. Men jag vill veta vilka tabletter jag ska beställa. Jag har ju fixat kortet, så det borde inte vara något problem.

Och vad i HELVETE är det för skillnad på postförskott och faktura?



Jag vet att bruden inte precis är världens smalaste, men den här bilden fick mig att längta efter sommaren. D:

Kommentarer
Postat av: M

köp Burn utan koffein till mig. pengar har jag. kanske att vi ska dela på en sån där annan burk också? kommer dock inte ihåg namnet på de.. CLA fuel kanske?

2009-02-14 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0