BURN (första testet :) /M

Just det ja.
Jag vet att det är en del som är nyfikna på BURN, köpa eller inte köpa? Tänkte att jag kunde berätta lite om hur jag upplevde dom idag, men värt att understryka är att detta är första dagen, och jag tog inte maxad dos.

I vilket fall. Det började med att jag åt 1/4 potatis och sallad i bamba. Där träffade jag B, som hade med sig mina tabletter. Vi hittade ett folkfritt ställe, så att vi kunde dela på CLA fuel:en i lugn och ro :) Där tar jag (och B med för den delen) en BURN tablett på en gång, och kommer på att det inte finns något vatten att skölja ner med. Skit i det, ner med tabletten och svälj.

Resultat: Det brände i halsen, starka uppstötningar och det konstigaste av allt: jag blev jävligt hungrig. Innan jag tog tabletten var jag inte hungrig för fem öre.
Jag skyller det dock på att jag tog den efter, och inte innan, maten.

Sedan hade jag min sista lektion, och tabletten började verka desto mer. Jag fick ganska ont i huvudet, kände mig yr och trött, och hungern var inte direkt dämpad.

Som ni hör verkar det inte precis vara det bästa kosttillskottet MEN:
I början är det vanligt att man reagerar konstigt.
Det var i slutet av dagen, så kanske berodde tröttheten på det?

Jag tänker alltså defenitivt ge det en chans, som ni vet, imorgon. Skriver om det mer då.

Efter gymmet tog jag också en tablett, men då sköljde jag ner med rikligt med vatten. Typ 70 cl. Då blev det ju ingen bränna eller konstiga uppstötningar eller något. Hungerdämpande var den däremot fortfarande inte.

Imorgon skall jag ta 1 st BURN & 1 st CLA fuel en halvtimme innan frukost (dvs. grönt te), sedan åker jag till stallet och är där så länge som möjligt, sedan tar jag 2 stycken BURN när jag kommer hem.

Ni får gärna fråga om det är något vet ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0