Efter gymmet / B

Okej, så jag spenderade bara en timma i gymmet.
Brände av 400 kcal i gymmet innan jag stack hem, och jag VET att jag borde ha stannat längre men det var för fan knökfullt. Så det blev ingen styrka idag.
Sedan kan jag erkänna att jag åt ett ägg idag innan jag stack till gymmet. inte FAN trodde jag att det skulle vara så många kalorier i ett ägg! 147 kcal! Jag blev extremt chockad. Aldrig ett enda ägg i hela mitt liv.
Och här trodde jag att jag var nyttig! Åh.
Nu när jag tittade mig i spegeln efter duschen kunde jag bara tänka ett enda ord;
FETTO, FETTO, FETTO, FETTO!

Tog en CLA Burn innan jag gymmade. Hoppas att det gör någon skillnad.

Nu kom mamma och pappa hem, så bäst jag avslutar detta inlägget innan dom kommer inrusande i mitt rum för att se vad fan jag håller på med.

Och VART FAN ÄR DU M?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0