En bit på väg.. /M

Okej, dagen idag gick inte som jag tänkt mig, men jag måste se till att hålla humöret uppe. Jag åt idag, fast att jag imorse sa att jag förhoppningsvis inte skulle. Och jag har lust att slå mig själv med en batong i huvudet för det, men nej, jag får inte gräva ner mig nu.

Några nötter & Honungsvatten
En liten varm macka (enbart ost på)

Detta var mitt intag idag, plus vatten då förstås. Jag menar, det kanske inte är bra, men det är mycket bättre än vad det kunde varit. Jag måste börja jämföra mig mer med mig själv, och med tanke på hur det har sett ut nu på sistone är det här faktiskt riktigt bra. Jag tror det kommer funka om jag trappar ner intaget och inte "äter ingenting" ena dagen, för att nästa dag äta massa skit. Ett jäkla tjöt om tabletterna, men jag kan ärligt säga att jag nästan räknar dagarna tills torsdag :)


Hoppades på träning idag, men utan B är det ju inte roligt, och hon har matteprov imorgon. Sedan på onsdag har vi en skitstor redovisning tillsammans, och jag undrar om det blir någon träning imorgon på grund av den.. Hoppas vi kan klämma in åtminstone en timmes träning i alla fall.

Nu har jag annat skolarbete att göra. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0