Godnatt / B

Imorgon är det en relativt kort dag. Börjar 08.00 och slutar 14.25. Endast 3 lektioner och alla är rätt så långsamma.
Hade planerat att inte äta någonting imorgon, jag vet, men vi får se hur det blir med den saken. Jag är så rädd att metabolismen ska sakta ner så mycket att jag tillslut inte går ner någonting.
Om det blir HEMSKT så köper jag ett äpple. Inte mer, inte mindre. Ett äpple. That's it.

Sitter nu här och är så JÄVLA sugen på allt! BURN tabletten har slutat verka, och jag vill ha så jävla mycket käk just nu. Speciellt kyckling, lax och pasta. MUMS.
men nej.
Om man kan motstå så SKA man motstå.
Förresten så ska jag äta mammas mat på Söndag, och då gör hon troligen den maten.
Får fråga.
Om det blir så att det blir lax och pasta får jag ta och träna innan.
Då absorberas i alla fall de mesta av kalorierna av musklerna.

Nu måste jag sova. Fan va surt om jag får mindre än 6 timmars sömn! Ni kommer väl ihåg att aptiten ökar med 15% om man får mindre än 6 timmars sömn?! Så nu är det dags att SOVA!

och sen läste jag någonstans att mörka utrymmen gör en hungrig, och ljusa utrymmen dämpar hungern.
Måla därför era rum i ljusa färger nu, små flickor.
Vissa av er kanske gillar mörka färger, men är det verkligen värt att bli fet för att ni gillar en mörk färg?
Tänk på det.

Every time you say "No Thank you", You say " Yes Please" to Thin.

Kommentarer
Postat av: M

det är därför man ska göra som mig, en vägg i varje färg.

2009-02-19 @ 22:34:05
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0