Innan Tolv / B

Okej.
Om M inte har vaknat och loggat in på MSN innan klockan 12.00 så åker jag till gymmet själv.
Bara så att du vet vart jag finns M.
Jag stannar där i ca.2 timmar för att styrk-träna, göra lite kondition och sedan för att köpa en sån där flaska...kallar man det en 'shaker'?
Nåväl, en sån ska jag i alla fall köpa.
Sedan är det tillbaka hem som gäller, för att sedan göra franska läxan och att gå ut med hunden.

Jag tror mamma ska göra nån slags kotlett middag idag, så det är bara att antingen försöka somna tidigt eller att....a fy fan, jag vet inte,.
Får fråga om jag kan äta uppe på mitt rum för jag behöver VERKLIGEN blir klar med nån läxa eller nått och jag har skitmycket på gång denna kommande vecka.

Får se till att jag hämtat en plastbunke och lagt i mitt rum så att jag kan slänga den på söndagsmorgonen då jag ska dela ut tidningen.
Låter det som en bra plan?

Nåväl.
Ska städa undan lite nu och bädda sängen.

Har förresten tagit två BURN tabletter idag igen.
M vill ha laxeringsmedel.
Vart fan kan man köpa bra sånt då utan att skämmas ihjäl? xD
BTW, M. Laxeringsmedel tömmer bara tjocktarmen. Alla näringsämnen tas upp i tunntarmen.
Helt onödigt med den skiten ju D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0