Känslan av misslycka /M

Tvingades att äta middag trots allt. Fan. Men det var typ som pannkakor, och jag åt en halv. En del av det kom upp senare. Så intaget idag har varit en halv brödskiva och lite sådan där pannkaka. Och egentligen är ju det jättebra, men saken är ju den att jag lovade mig själv att inte äta någonting.
Jaja, det var ju trots allt inte mitt fel, och gud vad barnslig jag kände mig nu när jag skrev det.
 
Nej nu får jag rycka upp mig. Borde dessutom gå och lägga mig i tid för en gångs skull, skall ju trots allt upp klockan åtta :) Morgondagen får bli liknande den här, i slutändan kommer jag ju gå ner i vikt på det ändå. Och ni! Jag är fortfarande inte hungrig, så de där tabletterna lär ju funka i alla fall :)

God natt!



Vem vill du vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0