Kortis / B

Blä, jag skriver bara en MASSA onödiga inlägg nu för tiden-
Ingenting intressant.
Räknade ut att min havregrynsgröt frukost innehöll 300 kcal, inte 500. Det gör inte saken MYCKET bättre, men något.

Just det jah.
Ni vet väll hur pannkakor har MYCKET kalorier?
200 kcal per 100 gram? Jo, jag tog ju två äggvitor och stekte dom imorse. 28 kcal.
Och det såg ffn ut som blekfisar till pannkakor.
Och om föräldrarna inte ser att ni GÖR dom, bara att ni ÄTER dom, så kan dom ju komma att tro att ni äter en SORTS pannkaka. Om dom frågar så kan ni ju komma att säga att ni såg ett nytt recept på pannkaka och att ni ville pröva, men ni tror att ni måste ha glömt nånting.
Och vem-med sinnet i behåll- äter pannkakor på en diet?

Jaja, nu ska jag inte blogga nått mer förrän M har lagt in ett inägg.

Hade inte gått ner något, som sagt, men jag tror fanimej att jag kan ha gjort det tills imorgon.

Min totala viktminkning ligger för övrigt på 10.4 Kg.
Och nu känns det som om jag kan göra ALLT. Dock vet jag att jag fortfarande är fet. Så det är ingen mening att bli för lycklig.

Good morning thunder-thighs.
Your cellulite is looking extra nice today. How about a nice set of back rolls to go along with your outfit? Hmm?
Or maybe some arm blubber to add some movement when you wave.
Your ass looks huge in those jeans; a bit too tight for you aren't they?
Yeah. I thought so.
And that shirt?
Makes your stomach stick out alot. You look almost pregnant.
How attractive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0