Sötsugets kamp / B

Just nu är jag inne i det där stadiet då jag är redo att äta ALLT.
Hets äta, hets äta, hets äta.
Har redan tuggat i mig två nävar pasta som jag sedan tvingade mig själv att spy upp en minut efter intag.
Ska nog gå och lägga mig extra tidigt ikväll, så att jag inte tuggar i mig mer, förfärligt hemska saker, men innan jag gör det måste jags skriva ner;

'FINNS DET NÅTT SOM DÄMPAR SÖT SUGET SOM FAN?!'

Dom där BURN dämpar inte mitt söt sug så där jättemycket, tyvärr, men den förhindrar magen från att kurra så högt att alla ögon vänds mot mig.

Jag vet att jag är inne i det stadiet där de flesta människorna ger upp och bara äter och äter, men jag tänker då FAN inte låta det hända mig.
Inte nu när jag kommit så här långt.
jag VÄGRAR ge upp.

Kommentarer
Postat av: youth

åh, hets suger verkligen.

men precis, ge inte upp!



Tack för informationen om vaniljsocker, det var ju inte allas många kalorier! Bra att veta =)

hehe, jag äter inte godis, har inte rört en godisbit på 14 månader xD men vad jag kommer ihåg blev jag förr jättemätt efter typ 1,5 mörkachokladbitar, så det funkar! =)



kram



2009-02-25 @ 16:36:47
URL: http://ayouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0