Nyfött Mod / B


Okej, förlåt.
Jag var så himla upprörd när jag skrev inlägget förut.
Över att jag ätit, och inte ens då ätit nyttiga saker.
Oh jag kan lova att kalori intaget inte förbättrats sen jag sist skrev.
Mamma sa att hon 'aldrig ser mig äta länge.' så jag var tvungen att ta en skål med gröt.
Känner mig fetare än någonsin, men det gjorde faktiskt en stor insats för att stabilisera mitt blodsocker.
Så nu är jag på LITE bättre humör, men med ÄNNU mer skuld känslor.

Nåväl, köpte i alla fall två saker idag som jag faktiskt VILL skriva om.

Nummer ett är BRAGO bokstavskex ( jättegulliga! jag känner mig smart när jag äter dom! :3 ) med 5 kalorier per kex. Ganska mycket, när man tänker på hur små dom är, men pröva att äta dem och dricka MYCKET vatten. Mna känner sig proppmätt. Som om man precis tryckt i sig en hel måltid bestående av potatismos och korv.
Den konstiga vanilj smaken hjälper faktiskt att stilla hungern lite också. xD

Sedan köpte jag en nättröja. Och om man ska ha en jävla nättröja så MÅSTE man fanimej vara smal. Inte en enda fet människa i världen passar bra i nättröjor, det kan jag lova! Så det är bara att gå ner till 55 kg, och sedan kan man gå runt med bara nättröjan och BH på sig. Jävlar va snyggt solbränna man kan få. XD

Näh, INTE har jag pluggat inför matte provet. Kommer få IG på hela kursen troligen, så jag hoppar av och går nästa år istället. Får se hur det funkar. Men då MÅSTE jag plugga under lovet.



Nu ska jag gå och lägga mig.
imorgon blir det träning direkt efter det ( mycket korta.) provet.
Tror inte jag sak till stan trots allt M.
Säker på att du inte ska med? Det finns ju duschar, så du luktar säkert inte svett när du har din körlektion.

För övrigt stod jag och sög in magen gela tiden, och nöp mig själv i fläsket. För att återfå styrkan och hoppet, självklart.
Jag vill bli smal. Jag MÅSTE bli smal.
Jag kan inte gå genom livet, och fortsätta se ut såhär.

Här kommer nu en av mina favorit låtar som kan vara lite inspirerande.
Med Mary Kate inspo med.
Låten: 'Courage' av Superchick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0