Innan Gymmet / B

Sitter just nu här iklädd gympakläderna. Jag vet att jag skrev att jag inte skulle träna idag,på grund av italienska provet som jag var tvungen att plugga till, men jag fick en glad överraskning idag när jag dök upp i skolan.
Biologin var inställd ; - Vilket betydde att jag slutade efter religions provet idag.
Tyckte provet gick någorlunda bra förresten. Bättre än vad jag hade hoppats på. Förväntar mig ett G iaf.

Nåväl.
Till gymmet skulle man i alla fall inom några minuter ( sticker 14.00 ) och kan stanna där tills fem. Sedan MÅSTE jag hem och studera!
Italienska är för fan svårt! D:




Idag har jag ätit:
en portion havregrynsgröt med 2 matskedar äppelmos och kanel ( 130+20 kcal.)
4 dl lättmjölk ( 160 kcal. )
1 chokladbit ( 50 kcal.)
En Festis Free ( 35 kcal i hela flaskan. )
1 BURN (med koffein) tablett.

Nu skall man gå och bränna av dagens kalorier och förhoppningsvis lite till.
Lyssnade på några låtar från nickelbacks nya album ( Dark horse.) och nu riktigt LÄNGTAR jag tills jag blir smal. Inte för att jag inte gjorde det innan...Men ni VET vad jag menar ...


Twiggy hit the fashion pages in 1967 at 5'7.5" weighing 91 pounds.
Hon var 170 cm lång och vägde 41 kg...Lite längre än mig bara. FAN. En dag, säger jag bara! En dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0