Vad hände? /M

Vad hände med den där M som kunde sova tills klockan var 15.00, oavsett vilken tid hon la sig kvällen innan? Och vem fan är tjejen som somnar runt 04.00 och vaknar av sig själv 08:50?? Och jag har vaknat tidigt de senaste dagarna också, och somnat sent. Det här är säkert något slags jäkelskap för att tröttas ut nu innan skolan börjar igen, haha.

Jaja, igår var jag (hör och häpna, och skratta ihjäl er) ute och åkte längdskidor! Första gången jag gjorde det på säkert 10 år. Man kan väll säga som så att det gick sisådär, men kalorier brände det ju alltid :) Sedan tog jag en låång promenad i snön, så helt onyttig var jag ju faktiskt inte.

Nu tror jag jag ska gå upp och ta mig lite yoghurt, men jag skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0