11 Juli 2009 / B

Filmen var så JÄVLA awesome.
Jag satt nog med hakan i golvet mestadels av tiden, i förundran att någon vågade göra en sådan våghalsig film.
Ni som ska se den; förbered er på att bli chockade.

Ska strax ut på långpromenad med en kompis.
Äntligen lite motion :3
Påminner mig att jag saknar promenaderna med M :/

Men anledningen för att jag skulle skriva var att....

Jag hade en mardröm att ALLA visste att jag stoppade fingrarna i halsen och spydde.
ALLA visste förutom min mamma.
Så alla gick runt och sa små kommentarer varje gång hon gick förbi, och jag var skräckslagen.

Tillslut blev jag sjuk, fick ligga i sängen och spydde på golvet hela tiden.
Tills en liten tjej luktade på min hand och konstaterade att jag hade stoppat fingrarna i halsen.

Mamma- "Men B! VARFÖR?!"
Jag - "FÖR ATT JAG INTE VILL BLI FET, FUL OCH ÄCKLIG SOM DU! FATTA! DU ÄCKLAR MIG!"

Sedan gick vi på promenad, och det var massa thinspo-tjejer ute och solade.

Mamma- "Nåväl...Om det är såhär du vill se ut...Så kan jag tillåta dig. Ingen är ju äcklig precis."

Sedan handlade resten av drömmen om änder.



Måste faktiskt säga att jag ÄR rädd att mina föräldrar ska få reda på det.
Mestadels för att jag är deras 'bebis'.
Men sen...vad
fan kan dom göra?
Jag är arton.
Mitt liv, min kropp, mina regler.


Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Miriam

om du är 18 så har dom väll inte så mycket "kontroll" över dig, rätt så skönt ändå.. :) jätte fin bild, är det du?

2009-07-11 @ 23:31:03
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Sara

Fast sedan är det väldigt skönt när de vet om. Kan iåf vara för att min mamma var i en liknande sits i min ålder, och förstår att det finns inget som heter tvinga utan att hon alltid ska finnas där som stöd. Men som ändå flippar över när man gått för långt. Fast de flesta föräldrar reagerar nog inte på det sättet.

2009-07-13 @ 01:19:41
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0