24 Juli 2009 / B



Även fast jag hållit mig på ett ganska högt intag ( ca 1000 kalorier om dagen. ) så har jag faktiskt gått ner 1,6 KG hittills.
Vilket iaf är någonting, eller hur?

Lyckades även släpa min lata ända till gymmet och kämpa på där i en timma.

Idag gjorde mor och jag körsbärs-paj.
Det luktar så himla djävulskt gott i hela huset, och magen kurrar.
Mor insisterade på att jag och hon skulle ta en liten bit nu på kvällen, men jag avböjde.
Nej tack, en naturdiet smoothie var tillräckligt för den här feta flickan.

Näh, det blir körsbärs-paj imorgon dock.
Och det är ju bara körsbär och smuldeg...
Körsbär har 32 kalorier per 100 gram
och 50 gram smuldeg innehåller 269 kalorier.
Okej, nu blev jag ju bara skiträdd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0