26 Juli 2009 / B



Jag har köpt Apotekets egna B-active, B-vitaminer i brustablettform.

Varför?


Jag tappar fortfarande hår som en galning, och inte en dag hinner flyta förbi innan jag måste känna runt där uppe och se om det finns en kal fläck.
Man fångar liksom upp allt hår i handen som i en toffs, och drar utåt...Och kvar i handen är då cirka sisådär 10-15 långa hårstrån.
Och detta händer väl typ 13 gånger om dagen också?

Hmmm....

Så jag hoppas att ett ökat intag av B-vitaminer kommer att fixa detta.

När skolan börjar ska jag gå till skolsköterskan.
Jag tror jag kan ha ett problem med inner-örat eller liknande.
Jag kan få plötslig yrsel.
Ni vet den där känslan man får, precis innan allting blir svart framför ögonen?
Precis den känslan får jag cirka sisådär tre gånger om dagen.
Men det blir aldrig svart framför ögonen, bara lite småsuddigt.

Och det kan inte bero på för lågt intag eller någonting som har med vikt eller mat att göra.
Jag äter för fan typ 1000 kalorier om dagen.

Får inte glömma att skriva att jag gick 2 timmars promenad imorse. Klockan 3  till klockan 5.
Vad blir det.... 540 kalorier?

Ska ta två laxeringstabletter senare också.
Jag har för fan gått upp 0.4 hekto.
Vad fan liksom?
Hur äckligt värdelös får man lov att bli?



Jag saknar M.

Kommentarer
Postat av: B

Jag tappar också massa hår.

Efter att jag har duschat har läskigt mke hår åkt av.

Jag har börjat käka b-vitamin också. Än har det inte hjälpt. Hört att det även ska hjälpa mot att naglarna inte ska skiva sig. hehe (:

2009-07-28 @ 12:05:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0