27 Juli 2009 / B



Har just tagit två laxeringstabletter.
 
Så vi får se och hoppas att jag går ner lite på att rensa lilla kroppen här nu.

Imorgon blir det jobba som gäller.
Känner mig riktigt duktig då jag underviker att äta något av alla kakor och pajer dom har framme.

Visste ni, till exempel att en Hallongrotta innehåller 200 kalorier?
200 kalorier!

Jag blev sjukt illamående när jag fick reda på det.
Och så går folk runt och tror att : Nämen hej! Vi tar en hallongrotta istället för den där stora pajen, så är vi duktiga!
Hah. Pajen har väl bara 50 kalorier mer eller något, och då snackar vi om STORA jävla bitar med paj.

Låste någonstans att en punschrulle ( dammsugare.) ska innehålla 120 kalorier. Detta fick mig endast att skaka på huvudet.
Nähä du.
230 kalorier...MINST. beror väl på hur STOR den jävla punschrullen är, men en normalstor en är 230 kalorier.

Äckligt.

En pepparkaka innehåller hela 30 kalorier ( min mamma och pappa köpte nyligen 10 paket pepparkakor! ) och en ballerina choko innehåller 69 kalorier.
Helt jävla otroligt.


 

Kommentarer
Postat av: Alina

Usch...att en sån liten kaka kan innehålla 200 kcal? :S Det är ju hur mycket som helst!

2009-07-27 @ 20:25:29
URL: http://ametrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0