28 Juli 2009 / B

Ush, här sitter jag med min äckliga mage.
Mamma vägrar laga middag innan klockan 18.00, vilket betyder att hela familjen samlas runt matbordet klockan 19.00 och äter middag fram tills 19.30.
Sedan är det 'för sent' för att åka / gå någonstans.

Min mage är därav helt uppsvullen, speciellt efter laxeringstabletterna jag tog igår också.

Eller uppsvullen och uppsvullen...Jag är nog bara fet.

Mamma har endast vart ledig en vecka utav fyra, och redan har jag gått upp ett KG.
Ush.
Får vara mer noga med att sticka hemifrån innan hon ens börjar laga middag.
Det jobbiga är dock att hon börjat kalla mig 'anorexi-barnet'.
Och så är hon hur jobbig som helt.

"Men B! Du äter ju aldrig någonting!"

Och detta är efter att jag hetsätit.

Ska i alla fall till jobbet nu.
Sista dagen.
Sen slutar jag.
det funkar bara inte.
Alla dessa kakor, pajer och jag-vet-inte-vad.
Det funkar inte.
Har med mig två müslibars att äta under dagen.
Ska tvinga mig själv att äcklas över alla dessa nybakta kakor.

Vem mer känner på sig att jag kommer att misslyckas?

Ska sedan gå hem idag ( vilket tar cirka 45 minuter - 60 minuter.) vilket bränner 250 kalorier...TYP.

Ush...Nu ska jag ta och röra på fläsket.



M, Jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: B

Det kommer att gå bra! (:

Lycka till (kanske lite sent att säga nu men)

2009-07-28 @ 12:00:52
URL: http://[email protected]
Postat av: beatheart

var är M ?

2009-08-01 @ 23:45:23
URL: http://beatheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0