5 Juli 2009 / B

DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT ATT HA MOTIVATIONEN TILLBAKA!!!



K
om alldeles nyss hem från en promenad på tre timmar.
800 kalorier brända.
Vilket är någonting i alla fall.

Igår låg jag och solade, och morsan kunde inte sluta kommentera hur mykt jag måste gått ner.
Jag blir halvt sur, halvt generad och halvt glad.
Glad för att jag är smalare än vad jag var förut, sur för att det känns lite nästan som om hon ljuger bara för att få mig att må bättre, och generad för att jag måste vart stort som ett berg innan.

Drack lite apelsinjuice nu när jag kom hem också. BRAVO-apelsinjuice.
dvs bara apelsiner och vatten.
Mumsigt.


Nu ska jag ta och försöka sova bort hela dagen, och sedan äta middagen som mamma kommer att laga.

Imorgon är det meningen att jag ska köpa en kjol inför ett jobb, men jag vill verkligen inte se mina enorma, feta, fula vader.

Ush, nej.




Vilka är era favoritdrycker, förutom vatten?

Kommentarer
Postat av: A

cola zero.

2009-07-07 @ 12:01:50
URL: http://socanwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0