3 Juli 2009 / B

Gått och prövat bikini's hela dagen, men jag tror jag är rätt nöjd med den jag har, även fast den kostade skjortan.
Mamma ville absolut följa med och betala, och när jag stod där i omklädningsrummet och våndades över mina enorma lår och min äckliga mage, så skulle hon självklart sticka in huvudet och kommentera på hur smal jag har blivit.

Jag vill inte veta hur fet jag var innan, men med tanke på att jag var tvungen att köpa ny bikini för den gamla var för stor?
Ush, sluta B.
Du ger dig själv mardrömmar.



Har drömt väldigt mycket på senaste tiden.

Typ inatt drömde jag att jag fick massa komplimangen från snygga killar medens jag körde runt i mormors bil ( som jag hade snott från henne.).
Och fastän jag nästan var för stor för bilen, så var det massa killar utanför bilen som typ sa:
"Damn! Look at that fine bitch!" ( vet INTE varför dom snackade engelska. ) och så gjorde dom någon slags break dance rörelse. Såg ut som en stående mask eller något.

Och efter varje komplimang så tittade jag i backspegeln och rynkade på näsan och sa till mig själv:
"Det är för att du blivit smalare."

Bra att jag motiverar mig själv i drömmarna också, eller hur?


Men på grund av att jag var och shoppade med mamma, så kunde jag inte säga att jag inte var hungrig, då vi sprang runt från tre till sju på kvällen.
Så det blev typ två köttbitar från ett grillspett och någon slags pommes frites som såg ut som klyft potatis, och sedan kakor efteråt.
Ush vad jag mår dåligt.

Ska stanna uppe sent idag igen, så blir det att jag vaknar sent också och missar de mesta av dagen, och därav slipper äta så jävla mycket.
Sen sticker jag väl till gymmet så slipper jag middagen också.
Ush.
Har vart så EXTREMT lat på sista tiden.


Vill ni veta hur länge det var sedan jag sist gymmade?
Den 5 juni!
Fattar ni?
Nästan en månad sedan!!!
Ush.
Nu får jag verkligen ångest och ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0