30 Juli 2009 / B



Viktnedgång sen gårdagen :
0.8KG.

Tror inte det är vattenvikt ( jag dricker så jävla mycket ffs. ) och jag blev allmänt förvånad.
Var ju så jävla nära att hetsäta igår, men lyckades stoppa mig själv efter en mini-yoggi.
Klockan hade ju redan slagit 22.55 när jag tog den och åt upp den i all hast.

Idag har mamma en arbetskamrat som ska komma över och fika.
Har fortfarande inte ätit någon frukost, utan tänkte göra det när hon är här, bara så att jag ska slippa tvingas äta en andra gång bara för att vara social.

Jag och mor slängde ihop en mango / hallon / nektarin paj.
Jag fick göra smuldegen.
Tänk, att ha sina händer doppade i någonting så kalori-rikt?
Nej, fy fan.
Jag måste gå och tvätta händerna med 'snow fairy'.

'Snow Fairy' är en himmelsk doftande flytande kroppstvål från Lush.
Jag svär, luktar starkt av sockervadd och godis.
Och som om det inte vore nog med det; den är ILLROSA också.



Nu har det gått cirka sisådär en timma sedan jag skrev det här ovanför.
Pappa behövde hjälp, och sedan skulle vi sätta oss ner och fika.
Blev flingor, baguette med ost och paj med vaniljsås.
Tänker dock INTE sitta och låta allt det fettet ta sitt grepp, utan nu är det bums till att be till porslins-guden, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, satt och letade igenom. men hittade inte ;D



Från medinc.se hade jag nog tänkt, det känns ändå seriöst och så. Bara att det är dyrt :/

2009-08-01 @ 02:17:04
URL: http://moretocome.blogg.se/
Postat av: Sara

Ah, jo jag ska bara ha nog med pengar för att lägga dem. Försöker undvika att tänka på att kortet kan bli kapat och så, det får hända om det händer. Men klart jag säger till :)

2009-08-01 @ 03:16:11
URL: http://moretocome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0