28 Juni 2009 / B



Ska snart ut på min 3 timmars promenad.
800 kalorier kommer att brännas.
Önskade att det var så mycket mer.

Såg på reprisen av Supersized VS. Superskinny.
Och det var en sak som stod ut som jag likväl tänkte skriva ner här för den som missade det;

"Om du äter kolhydrater ( till exemepl pasta.) på kvällen, så blir det ansikte pluffsigt dagen efter."
Kanske inte var de exakta orden, men sammanfattat.
och det plusfiga ansiktet är vad dom kallar 'Carb-face'.
ush.

Morsan gjorde hamburgare och pommes frites idag.
Tog inget bröd till min hamburgare, och åt ca 4/6 av den inna jgag lade ner besticken.
Tog en handfull pommes frites och lämnade kvar av det också.
Ush va ont i magen jag hade.
Den där Sirius Müsli bar hade stillat mitt sötsug och min hunger för tillfället där.

Klicka HÄR.
detta är en ny video jag hittade på youtube med Calista Flockhart.
Har bara sett halva första avsnittet, men verkar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0