3 Juni 2009 / B



 
Så jag klarader inte matteprovet.
Big fucking deal.
Får tenta upp det i sommar helt enkelt.
Ska försöka få full pott då.
Sitter nu, ännu en gång, med läxorna.
Som borde vart klara innan klockan 3 idag.
Men vi alla vet ju hur lat jag kan vara.

Imorgon är en bra dag.
Inga lektioner alls.
Så imorgon skall jag till gymmet.

Vilken jävla svacka jag vart i alltså.
Helt otroligt. Jag skäms för mig själv.
Jag har kanske gått upp 1 KG under hela den här svackan.
Det ser ut som jag har gått upp 3 KG.
Och det känsn som jag har lagt på mig trettio.

Ska köpa sötningsmedel och soppa imorgon också.
Så att jag har något bättre att tugga på än all den här fettbildande maten vi har här hemma.

Sen har jag börjar fundera på vad jag vill ha för yrke.
Psykolog kanske?
Jag vet inte.
Jag vill så mycket, men jag vet att jag inte kan.

Just nu får jag helt enkelt fokusera på att bli smal.
Snart är ju skolan över.
Ush, vilken depp som just slog mig.

Nåväl, TACK ANONYM för din kommentar.
Att veta att jag en gång vart duktig ger mig hoppet att jag ännu en gång ska vara det. <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0