4 Juni 2009 / B



Kom just hem från stan, där jag vart tillsammans med M.
Vi gick i några affärer hit och dit, och det var ju egentligen hela grejen med att pröva kläder som jag kanske behövde.

Prövade några grymt söta grejer, men om dom inte var för tajta runt tuttarna eller låren, så satt dom ändå inte snyggt, för jag är inte pinnsmal, så som man måste vara.

Vi åt en glass var på Burger King.
Jag åt en med 210 kalorier , och M en med 336,7 kcal.
Och herre jävlar vad illa jag mådde efter den glassen.
Gick runt med ångest och jag vet inte vad.

Men det var sista glassen.
Köpte tomat soppa och hallonkräm och hallonjuice på vägen hem.
Och nästa vecka blir det då endast flytande föda.
Hallonkräm är väl inte speciellt flytande, men det är det jag får äta till frukost.
Endast 20 kcal per dl.


Ska nu städa mitt rum lite, logga in på MSN och sedan ska troligen jag och M ut på promenad.


((Jag för övrigt lägga till att den glassen jag fick var ENORM. Den tjejen bakom disken var ffn helt störd.
När jag såg att hon bara fortsatte hälla upp mjukglassen...Jag har aldrig vart så nära att gråta och skrika åt henne på samma gång.))


Kommentarer
Postat av: Jackie

Vad har du köpt för hallonkräm? :O Min har 65kcal/dl

2009-06-04 @ 20:13:58
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/
Postat av: Jackie

Oj, det förklarar saken :) Jag har samma, fast inte osötad! (vilket bara är bra nu när jag inte klarar av att äta så mycket efter operationen) Men då vet jag att det finns ^^

2009-06-04 @ 22:13:25
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0