Mixxed Up / B




Så får vi ju inte glömma energidryckerna!


Nu, jag brukar aldrig jöpa energidrycker.
Mestadels för att dom oftast är så dyra ( 25 kr för 250ml? Nej tack.) men också för att dom oftast smakar så jävla illa.

Men nu, efter att jag läst ett blogginlägg av Themana, så bestämmde jag mig.
Så när jag var på Lidl och köpte mina Müsli bars, så köpte jag även 4 burkar med Mixxed up - energidryck.

3 stycken Mixxed Up- Sugar Free och 1 Mixxed Up Cassis.

Nu, Sugar Free innehåller ca 10 kcal per burk ( 250ml.) och cassis.
Det kommer jag inte ihåg just nu ( är för övrigt för lat för att gå ner och kolla.) men jag skriver ner detta senare.

Mixxed Up Sugar Free var iaf rätt så god, dock var eftersmaken lite konstig.
Men inget som man inte kan stå ut med.
Koffein : 30mg/100ml

Jag får faktiskt lite energi, men ska se vad som händer om jag mixar med en koffeintablett en dag.
Kanske värsta energi-kicken?
Blir isf innan jag ska ut och springa ( dvs när fötterna har läkt.) och och inte nu, när solen står högt på himlen och det är värsta tropiska vädret.

Näh, nu ska jag raka benen, innan jag sticker ut och solar.
Är blekast i familjen just nu.
Skulle vara skönt med lite färg.


Dagens tips:



Namn : Mixxed Up
Smak : Sugar Free
Innehåller: 250ml
Kalorier: ca: 10/kcal per burk
Koffeinhalt : 30mg/100ml
Finns: På Lidl
Kostar: 5 kr per burk
Kommentar: Smakar gott. Konstig men svag eftersmak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0