23 Juni 2009 / B

Släktingarna har nyss åkt.
Efter en stor middag och lite smågott efteråt.
Så nu sitter jag här. Fet, ensam och äckligt motiverad.

Ni kanske har märkt att det endast är jag so  skrivit på sistone?
Kan då säga att M inte haft tid...
Eller var det viljan att skriva?

jag vet inte.
Jag tänker i alla fall fortsätta.
Vara lite duktigare nu.

Motivationen riktigt kryper under huden på mig.

Imorgon är det grillning med en kompis också.

Har för stunden inga pengar, inga skor och inga kläder som riktigt passar.
Känner mig fetare än någonsin.
men vet ni vad?
det måste bli värre innan det kan bli bättre.

Tänker nu fokusera på att utesluta allt socker från min diet.
Hur tror ni det går?
Inte bra?
Önska mig lycka till ändå :3

Kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0