13 mars 2009 /M

Och så var det fredagen den trettonde! Undrar vad för trevligt som händer idag? Haha.
Sitter här och vaknade för inte så längesedan, så jag har inte hunnit äta frukost än. Undrar om jag överhuvudtaget ska göra det, för jag är ju inte ens hungrig. Men det kanske vore bra att sätta igång matsmältningen?


Idag blir det skola, och jag skulle vilja hinna med gym också, så jag kanske tar med mig gymkläderna och åker dit direkt efter skolan. Får se hur jag hinner.. Det är så otroligt skönt att styrketräna benen tycker jag, man liksom riktigt känner hur musklerna arbetar, och då ökar ju dessutom motivationen. Plus att man tänker på hur man vill att benen ska se ut, det är ju inte ouppnåeligt.

Nu får jag göra lite vettigheter innan det är dags att åka till skolan, men jag hoppas att jag hinner skriva när jag kommer hem! :)


Kommentarer
Postat av: Em

Jag försöker verkligen sluta! Innan gjorde jag det flera gånger varje dag men nu är det minst en månad eller två mellan gångerna men det ska bli längre. Jag ska verkligen försöka att andas och låta det värsta känslorna försvinna. Tack!

2009-03-13 @ 15:17:30
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Mysan

OMG vilka underbar armar!!!

2009-03-16 @ 21:38:40
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0