15 mars 2009 /M

Åh. Dumma helg. Jag har verkligen misskött mig med intaget, och det är inte så lite heller. Idag tillexempel så slank det ner både marabou och cocosbollar. Och igår var det verkligen inte bättre med både godis och ostbågar till melodifestivalen, vad sysslar jag med? Fick i och för sig upp en del framåt natten. Men jag säger ändå som B, jävla mens. Inte för att man får skylla på något annat, men vissa dagar är det verkligen svårare att stå emot.

Men nu är min motivation på topp igen. Mycket är tack vare det fina vårvädret som var idag. Om det nu är så att våren är på väg, så tänker jag verkligen se till att lägga på ett kol. För så här tänker jag inte se ut! Eftersom pojken har varit här i helgen har det inte blivit någon träning på gymmet, men två långa promenader blev det i alla fall. En igårkväll och en förut idag. Det var verkligen hur underbart som helst.

Denna veckan som kommer nu kommer i alla fall bli fullsmäckad med träning. Jag gjorde precis upp med B att vi tränar mån, tis, ons & tor. Och då är  det minst två timmar som gäller varje gång. I torsdags var vi faktiskt riktigt duktiga, men konstant träning i 2,5 timmar, med massor av styrketräning för benen :)

Som vanligt har jag fullt med skolarbete att göra, så jag lägger ner nu och skriver mer senare. Kanske slänger in en thinspo också, känner att det är på tiden för det nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0