16 mars 2009 /M

Herregud, nu är jag helt slut!
Efter närmare tre timmar på gymmet (2h 55m) så har jag väll rätt till det :) Så otroligt skönt att verkligen få träna för allt man var värd! Kondition - styrka - kondition. Mycket ben som vanligt, men hittade också en mag-maskin som skall bli min nya älskling. Jag menar, inför sommaren tackar man ju inte nej med lite muskler på magen :) Efter femtio "ggr", eller tag, med den så var man helt färdig. Det nästan krampade i magmusklerna, men det är det jag gillar -att det känns på riktigt att man har tränat. Man skall vara ordentligt genomsvettig, högröd i ansiktet och varenda muskel i kroppen skall darra.
Och så var det idag. Dessutom blev det promenad hem från gymmet också.

Beräknar (med grov underdrift) att jag har bränt ungefär 1050 kcal på gymmet idag. Men antagligen har jag bränt över 1300 kcal.. Dock är det ju alltid bäst att man räknar med mycket mindre än vad man egentligen har bränt :)

Gick inne i stan i ungefär 1,5-2 timmar på rasten förut. Kul att gå och glo i affärer, och det gör ju saken ännu bättre att även det brände en hel del!

Som vanligt går klockan ruskigt fort på kvällen, och speciellt framför datorn, och speciellt när man skriver blogg. Haha. Så jag får ta och plugga lite till nu och sen skriver jag nog om mitt intag för idag, det var längesedan sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0