17 mars 2009 /M

Herregud vad fint väder det är. Rena rama våren igen!

Motivationen är på topp, och snart skall jag iväg till skolan för två lektioner. Efter det blir det ett rejält gympass, minst lika svettigt och jobbigt som igår :) Åt nyss min frukost, havregrynsgröt ca 200kcal, som även kommer att få agera lunch. Har ju ingen lunch i skolan idag att synda i, vilket är jäkligt tur -för hur nyttig är den maten på en skala?
Skulle gärna vara ledig idag och ta en lång joggingrunda i solen, men sådan tur har man ju inte. Men men, jag får hoppas att tiden fram till påsklovet går fort, och att det är lika fint väder då. Och att jag inte tappat någon motivation under den tiden, för nu känner jag verkligen i hela kroppen att jag är påväg åt rätt håll!

Det blir CLA Fuel som vanligt innan träningen sedan, och kanske även någon BURN. Jag berättade ju aldrig om hur konstig jag blev igår efter det. Innan gympasset tog jag en CLA f. och två BURN, och när jag sedan satte mig på spinningcykeln blev jag totalt stekhet. På en gång. Det övergick till kallsvettning, och när jag gick av cykeln började jag köldfrossa. Helt sjukt, det kändes verkligen som jag fick 40'C feber lika fort som när någon knäpper med fingrarna. Jag slutade ju i alla fall inte för det, och efter att tag försvann det och istället fick jag hur mycket energi som helst. Tror kanske inte att det är så sunt att blanda tabletterna sådär, åtminstone inte för ofta, men jag testar att bara ta en Burn idag och ser om det blir bättre. Och det får ju såklart ni också veta :)

Om drygt en halvtimma är det dags för mig att gå till bussen, men innan dess måste jag göra mig iordning.
 Skriver mera ikväll!


Kommentarer
Postat av: pam

Tack, söt du är. Snäll som orkar lägga alla dom där orden.

kram

2009-03-17 @ 16:27:21
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Mysan

Och vad är CLA=)?



kram

2009-03-17 @ 21:25:01
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0