18 Mars 2009 / B



Ska snart springa till bussen. Börjar nämligen åtta idag, så var tvungen att vakna klockan sex. Stackars mig.
Fast M ska ju också till skolan nu. Så hon får lida med mig. :D

Har hittills ätit en skål havregrynsgröt+1dl lättmjölk+2 matskedar äppelmos ( 190 kcal totalt.) och jag tar med mig en banan till skolan.
Gym kläderna ligger med i väskan. Idag vill jag för fan träna minst tre timmar, för jag kommer inte att kunna träna varken imorgon eller på fredag.

På fredag ska ju en massa kompisar komma över och kolla på film, och jag ska baka på torsdag. Baka MYCKET.
Cupcakes, brownies, crispies, pizza,läsk chips och kakor blir det. En hel jävla del alltså.
Ska försöka äta långsamt och lite.
Förhoppningsvis kan jag göra mig själv stolt.

Har för allmän information gått ner 0.8 KG sen igår, så nu ligger jag ännu en gång på -10KG.
Det mesta är troligen vattenvikt, men jag är ändå glad som fan.

Önska mig lycka till, idag är en lång dag.

Kommentarer
Postat av: sandra

svar; ja det känns skönt :) Fast jag tvekar på att jag inte kommer träna mer idag ;P blir så stressad när det är sol ute och sommarn är påväg :)

2009-03-18 @ 10:17:47
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Mysan

Åååh grattis!! önskar jag gick ner så fort

2009-03-18 @ 23:55:37
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0