22 mars 2009 /M

Jävla tjockishelg. Imorgon blir det nya tag. Helgen blev ju verkligen inte bättre av dagens födelsedagskalas, ush. Imorgon blir det gym direkt efter skolan, och (om inte jobb på tisdag) så blir det de varje dag fram till torsdag också.Sitter här och lyssnar på musik och filosoferar om livet :) Jag är självklart missnöjd som fan med den här helgen, men jag tänker inte deppa ihop för det! Jag vet att jag kommer lyckas, och jag tänker fortsätta att kämpa som aldrig förr imorgon. Den här sommaren kommer vara min smalaste sommar, och jag blir glad bara jag tänker på det.

Gjorde egen "kvällsgympa" igår, haha. Kämpade med sit-ups, back-ups, ben&rump träning och "kissande hunden" tills svetten rann. Pojkvännen misstänkte ju inte varför som tur var, utan var själv med på sit-ups och back-ups fronten :D Skall göra samma sak ikväll. Äh, va fan, jag sätter igång nu på en gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0