24 mars 2009 /M

Så nu har jag nästan precis hunnit komma hem från skolan. Hade halv studiedag idag, så snart skall jag iväg till gymmet och träna asset av mig ;) Skall bara städa först.. Lyssnar på musik och tänker på framtiden -då jag är smal. Gör inte ni det ibland? Fantiserar om en sommar då man bara är såå smal, kan ha på sig vad som helst och bara lever livet utan ångest. Och utan mat, typ.

Jaja jag skall inte snacka allt för mycket nu. Undrar förresten när B har gått ner de där 1,5 kilona, så att hon också börjar skriva igen..  Nu kilar jag, hoppas ni får en finfin dag allihop! :)




Kommentarer
Postat av: Mysan

Hoppas det blir snart=) saknar hennes inlägg i den här bloggen=)



min blogg har förövrigt blivit bortagen för någon anmälde den och "vi accepterar inte proana bloggar här på blogg.se" jävlar.. men ska fixa en ny ikväll så då får du min nya aderss=)

2009-03-24 @ 17:00:11
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0