3 Mars 2009/ B



Mamma blir sur och tjatar om att hon aldrig ser mig äta längre. Vilket är komiskt, för jag har verkligen trykt i mig mat som en kossa på senaste tiden.
det blir inget med fastan. Vågar inte riskera att hon börjar jobba sig. Och när hon blir jobbig, då blir hon JOBBIG.

Så jag ska hålla mig under 500 kcal om dagen, och så ska jag träna.
På söndagen ska jag till gymmet på självförsvarskurs. Häftigt, eller hur?
Hahaha.
Har alltid velat lära mig något sånt.

Jag försov mig, missade historia provet, och börjar nu inte förrän 13.05 med matte.
Imorgon är vi lediga.
Vilket jag tycker att jag & M förtjänar.
En dag iväg från allt slit, alla läxor och alla jobbiga lärare och lektioner.
Att inte taal om att det är vår jobbigaste dag som går bort. 08.00-17.00.
Tack gode gud för det.

Ska nog se om jag hinner till en fruktaffär som ligger i närheten av skolan.
Ska köpa mandlar, blåbär, jordgubbar, hallon och en citron idag.
hittade bilden, som jag nu lägger upp här under. Ser så himmelskt ut.

100 gram blåbär = 59 kcal
100 gram jordgubbar = 47 kcal
100 gram hallon = 47 kcal
100 gram mandlar = 600 kcal.

Jag tror jag skippar mandlarna.


Kommentarer
Postat av: moi

Svar: jag gjorde det mer som en förklaring till alla påhopp. och jag gillar min blogg mer som den är nu. tack iaf.

kram

2009-03-03 @ 12:11:36
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: åh tack för situps tispen!

2009-03-03 @ 12:32:54
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0