31 Mars 2009 / B

Åj, jag känner mig riktigt svag.
Riktigt, riktigt gammal och svag.
Fick stanna cirka sisådär tre gånger på promenaden hem från gymmet.
Förstår inte dock.
Kände mig inte såhär svag igår.
Min väska var inte ens lika tung som igår.

Nåväl, ska man vara fin får man lida pin.

Ska borsta tänderna och gå och lägga mig innan mor kommer upp och tvingar i mig mat.
Vill inte behöva ljuga, men vet att det är ett nödvändigt ont om jag ska kunna gå ner i vikt. Allvarligt, kvinnan vill behålla mig tjock. Helt störd i huvudet är hon.

Imorgon blir en LÅNG dag ( börjar 08.00 och slutar 17.00 ) och det blir direkt till gymmet efteråt.
Får hoppas att jag inte äter nått hemskt och kalori rikt på min långa lunchrast imorgon.
En kompis ska komma förbi och ge mig 60 kronor som hon é skyldig mig.
Har inte haft pengar med mig på ett tag, för att undervika frestelsen, så jag får se vad som händer...


Aja, Godnatt med er.

Och M! Jag förväntar mig att få läsa ett inlägg av dig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0