31 mars 2009 /M

Ush vad dåligt  samvete jag har, har verkligen varit usel på att blogga den senaste tiden. Nu har jag åtminstone lite tid över, men ska snart iväg till skolan. Igår var en ganska bra start på veckan, den såg ut ungefä så här:
Frukost: -
Lunch: 1 liten kycklingfilé, 2-3 msk ris, sallad
Träning: minst - 900 kcal
Middag: Kycklingsallad
Skit: 1 banan
De två senaste spydde jag upp en del av..

Idag har jag hunnit äta ett halvt bröd och en mugg te till frukost, och planerar att bara äta sallad till lunch. Sedan är det såklart träning direkt efter skolan :) Motivationen är på topp! Nu skall jag plocka iordning lite på rummet, sedan är det dagens skolgång som gäller.. blä..

Sådana ben vill jag ha till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0