4 Mars 2009 / B

Kom hem för en liten stund sen, efter ca. 1 och en halv timma på gymmet med M. Blev för det mesta styrk-träning idag. Båda vart helt körda i huvudet.
Köpte ett par vårliga, men ändå bekväma, skor idag. Vita & gula sneakers. Jag brukar ALDRIG ha något 'vårligt' eller 'tjejigt'.
Men det ska bli skönt att byta nu efter nästan ett halvår med vanliga gamla, trasiga gymnastikskor på fötterna.
Åh, ja.

Mamma hade gjort nån slags skinka/ost/broccoli gratäng som blev färdig PRECIS när jag kom in genom dörren, men jag bara rynkade på näsan och tackade nej.
Jag vet hur mycket 'lite' ost är för henne. Ett helt jävla kilogram av fett flöt typ runt i den lilla glasgrejen som höll den rosa, gröna, gula gratängen.

Men jag satte mig ner med dom, med en skål med blåbär och jordgubbar, och ett glas citronvatten att dricka till.

Köpte laxeringsmedel och Järntabletter idag också.

Näh, nu ska jag gå och sätta mig framför TV:N, läsa en bra bok eller kanske skriva lite.

Godnatt, och lycka till allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0